Meest gestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Online bestellingen die op voorraad zijn en op een werkdag zijn geplaatst worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Bestellingen die op een werkdag voor 17:00 uur zijn geplaatst worden in veel gevallen zelfs al de volgende dag bezorgd.

Alle pakketten worden vervoerd door PostNL. Als het bestelde product overgedragen is aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je eenvoudig online jouw pakket volgen. 

Welke garantie krijg ik op Apple-producten?

2 jaar garantie op Apple-producten. Daarnaast profiteer je van gratis telefonische ondersteuning. Lees de voordelen en voorwaarden van onze garantie.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Zeker. Online bestellingen kun je ook afhalen in onze winkel. Kies dan bij het afrekenen voor de optie ‘Afhaal Mobiva-winkel’. Bestellingen die op een werkdag zijn geplaatst liggen vaak binnen twee werkdagen al voor je klaar in de winkel. Zodra je deze kan ophalen ontvangen je daarover bericht.

Ik wil mijn bestelling ruilen of retourneren

Toch niet helemaal zeker of tevreden over je aankoop? Bij Mobiva zit je altijd goed met onze ruil- en retourmogelijkheden. Dat kun je vanuit huis of in onze winkels doen.

Ik heb een technische vraag

Heb je technische vragen over een bij ons gekocht product? Of heb je vragen omtrent lopende reparaties? In dat geval is Mobiva Repair je graag van dienst. Stuur je vraag per e-mail naar repair@mobiva.nl.

Contactformulier

Heb je een vraag over een product of bestelling? Je ontvangt binnen 4 uur antwoord op je bericht.

BTW-nummer
KVK-nummer
IBAN-nummer
BIC

: NL855368433B01
: 63716143 te Zwolle
: NL31RABO0140974059
: RABONL2U

Adresgegevens

Bedrijfsnaam: Telecomcenter.nl
Lage Doelen 1b
7772 BL Hardenberg
Nederland

klantenservice@mobiva.nl