Klacht indienen

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Mobiva. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij je klacht?

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5¬†dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Je kan een klacht online of schriftelijk indienen. Kies je voor online dan kan dat op 3 manieren. Of kies voor schriftelijk een klacht indienen en gebruik daarvoor onderstaand verzendadres.

Online
Schrijf een brief

Mobiva
t.a.v. klantenservice
Lage Doelen 1b
7772 BL Hardenberg
Nederland