Bestellen & Betalen

Bij Mobiva is het plaatsen van een bestelling binnen een paar stappen uitgevoerd. Kies uit je favoriete betaalmethode en betaal via een veilige SSL-verbinding. Het bestelproces en de beschikbare betaalmethoden worden hieronder toegelicht.

Hoe plaats ik een bestelling?

Op onze webshop kunt u een bestelling plaatsen binnen 8 stappen.

  1. Ga naar het product van je keuze.
  2. Klik op de groene knop "In winkelmandje".
  3. De pagina van je winkelmandje met daarin het product verschijnt.
  4. Klik op de groene knop "Bestelling afronden".
  5. Bij stap 1 Uw gegevens maak je een keuze. Je krijgt nu de mogelijkheid om je bestelling af te rekenen als een gast. Gaat je voorkeur uit naar het aanmaken van een account? Kies dan voor "Maak een account aan" en druk op de knop "Doorgaan".
  6. Bij stap 2 Verzendmethode kun je kiezen uit het afhalen van of het thuis laten bezorgen van je bestelling.
  7. Aan het einde bij "Betaalmethode", wanneer je op bestelling plaatsen klikt, is je bestelling definitief.
  8. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail als de bestelling is geplaatst.

Je bestelling wijzigen of annuleren

Als je pakketje ons magazijn niet heeft verlaten dan kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Wil je de inhoud van je bestelling of het afleveradres laten wijzigen? Neem altijd zo snel mogelijk contact met ons op als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren.

Is je pakketje al onderweg?
Dan kun je het pakketje aan de deur weigeren. De postbezorger neemt het pakketje met zich mee waarna het door ons ontvangen zal worden. Nadat we je bestelling hebben ontvangen nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.

Terugbetaling
Zodra we de annulering van je bestelling hebben verwerkt, storten we het betaalde bedrag terug. Hoe lang dit duurt hangt af van je betaalmethode. Bij iDEAL duurt dit maximaal 3 werkdagen, bij Paypal maximaal 5 werkdagen en bij overige betaalmethoden maximaal 3 werkdagen.


Hoe kan ik betalen?

Mobiva streeft ernaar om jou van zoveel mogelijk betaalmethoden te voorzien. Je kan kiezen uit iDEAL, Bancontact, PayPal, ING Home'Pay, Vooruitbetalen en Achteraf betalen.

Betaalwijze Omschrijving Dekking Betaalkosten
iDeal betalen iDEAL Met iDEAL kun je de betaling direct afhandelen in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Nederland Gratis
Bancontact Bancontact / Mister Cash Met Bancontact / Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders gemakkelijk online betalen middels hun bankpas. België Gratis
PayPal PayPal Paypal-adres: betalenmetpaypal@mobiva.nl Nederland / België Gratis
 ING Home'Pay Iedereen met een ING Home’Bank of Business’Bank account kan hiermee veilig, makkelijk en snel online betalen. België 0,9% van totaalbedrag
Vooruitbetalen Vooruitbetalen Rabobank-gegevens:
IBAN: NL31RABO0140974059
BIC: RABONL2U
Nederland / België Gratis
Achteraf betalen Achteraf betalen Tijdens het afrekenproces kies je voor de betaalmethode 'Achteraf betalen'. Zeven dagen nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je per mail een factuur van onze betaalpartner Afterpay. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen. Nederland / België 3,4% van totaalbedrag
Contant betalen Contant betalen Je kan in de winkel van Mobiva met contant geld betalen. Adres:
Lage Doelen 1b
7772BL Hardenberg
Gratis
Bestellen en betalen
Deze site gebruikt functionele cookies om je beleving te verbeteren. Dit bericht verbergen Privacy Policy »