Reparatie offerte aanvragen

Vaak worden reparatiekosten vergoed als je bijvoorbeeld een inboedel of reisverzekering hebt. Omdat verzekeraars allemaal verschillende voorwaarden aanhouden, is het belangrijk dat je bij jouw eigen verzekeraar nagaat of de specifieke schade vergoed wordt en of je deze kunt laten repareren bij Mobiva. Wij kunnen je daarbij voorzien van een offerte. De reparatiekosten kun je achteraf zelf claimen bij jouw verzekeraar met de factuur.

Een offerte aanvragen is gratis als je met het defecte toestel langskomt in onze winkel. Onze monteur inspecteert het toestel en maakt een schaderapport aan. De gespecificeerde offerte printen we dan direct voor je uit. Vraag je de offerte online aan? Dan kost dit ook niets (voorlopig) en de offerte wordt binnen 2 werkdagen geleverd.

Een offerte aanvragen is gratis als je met het defecte toestel langskomt in onze winkel. Onze monteur inspecteert het toestel en maakt een schaderapport aan. De gespecificeerde offerte printen we dan direct voor je uit. Vraag je de offerte online aan? Dan kost dit niets en de offerte wordt binnen 2 dagen geleverd.

  •  Gespecificeerde offerte
  •  Erkend reparatiepunt verzekeraars
  •  Gratis gespecificeerde offerte? Kom langs in onze winkel

Vul het formulier in

De offerte in je mailbox
binnen 2 dagen

De offerte naar je verzekeraar
en ontvang de reparatiekosten terug

Reparatie binnen 1 dag


Offerteformulier

De offerte die je van ons ontvangt bevat een schaderapport die door een gecertificeerde monteur is opgesteld. Vrijwel alle verzekeraars vragen om een schaderapport voor het indienen van een claim bij je verzekering.

1. Bij wie ben je verzekerd?

 

2. Je gegevens

 

3. Je toestelgegevens

Het IMEI-nummer is te vinden door *#06# op het belscherm te typen. Maximaal 15 cijfers.
 

4. Beschrijf het defect

 

5. Upload foto's van het defect

Verplicht
Optioneel

Je moet akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
Deze site gebruikt functionele cookies om je beleving te verbeteren. Dit bericht verbergen Privacy Policy »